Home sweet home!

8 augustus 2017 - Hong Kong Island, China

En toen waren we na 22 uur onderweg te zijn geweest, om 01:15 eindelijk weer thuis! De rit naar Hong Kong Airport, de vlucht naar Wenen, de vlucht naar Amsterdam; alles sloot naadloos op elkaar aan. Toen we ook eindelijk de koffers hadden en om 2300 de aankomsthal van Schiphol binnenkwamen werden we zomaar opgewacht door opa en oma met ballonnen, superlief!! Nu rustig wakker worden, opruimen en vooral nagenieten. Het was een prachtige reis. Niet alleen het land maar ook gewoon het feit dat we het met z'n vieren zo ontzettend fijn hebben gehad! De kinderen hebben het geweldig gedaan en ook zichtbaar genoten. Wat dat aangaat kunnen we de volgende trip wel weer gaan uitzoeken:-) Ik vond het erg leuk om jullie de afgelopen weken mee te nemen op onze reis door China en wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op de verhalen en de foto's! Liefs Antoinette

1. Esther Voet:
    9 augustus 2017
    Super tof dat jullie zo'n reis met jullie kinderen gemaakt hebben. Wat een belevenissen. Leuk om jullie gevolgd hebben. Lekker bijkomen