Yangzhou 2 & Hong Kong 1

5 augustus 2017 - Hong Kong Island, China

Na de mooie maar zware fietstocht hebben we nog 1 dag Yangzhou verkend en 1 dag niets gedaan behalve zwemmen en lezen;-) Behalve Arnold, die was natuurlijk zo gek om nog een halve dag te gaan fietsen. Gisterochtend hebben we Yangzhou weer verlaten om na een lange dag treinen om 2100 aan te komen op onze laatste plek, Hong Kong!!
Vandaag maar meteen de top 3 afgetikt;-))
We hebben de skyline bewonderd vanaf de boulevard, zijn met de Star Ferry overgestoken naar het eiland en vervolgens met de Peak tram naar het hoogste punt gegaan. De tram stamt uit 1848 en komt uit de tijd van de Britten. Later heerlijk afgekoeld in het mooie zwembad want het is hier wederom warm;-) Morgen een laatste dagje hier en dan zit het erop; een kleine 3 weken in een werkelijk prachtig land! Maandagochtend pakken we het vliegtuig om 's avonds laat weer op Schiphol te landen. Maar nu nog even genieten van het laatste stukje;-)

1. Maria van Hoek:
    5 augustus 2017
    Dank voor je mooie verhalen en nog even genieten en een goede reis terug naar Nederland
  2. Mama:
    5 augustus 2017
    Geniet nog even van jullie laatste dag in Hong Kong. Ik wens jullie een goede vlucht.
    Big hug
  3. Willy Hol:
    6 augustus 2017
    Erg leuk om jullie reis zo hebben kunnen volgen
    Leefde helemaal mee tijdens mn revalidatie
    Jullie maandag terug na nederland
    Maandag mijn laatste revalidatie week , dan eindelijk na huis na 9 weken..
    Hele goede veilige reis terug
    En neem beetje mooi weer mee !!!
    Gr Willy
  4. Ingrid Verstraten:
    6 augustus 2017
    Erg leuk om jullie avonturen te lezen! Geniet nog even en een goede reis terug xxx
  5. Bé en Gerry:
    6 augustus 2017
    Na deze mooie weken een goede terugreis toegewenst.
    Leuke foto's van de "chineesjes"
  6. Julia:
    6 augustus 2017
    wat gaat dat snel he, nog mooie uurtjes daar en een geode reis terug!
  7. Judith:
    7 augustus 2017
    Even met terugwerkende kracht foto's bekeken, maar wat een avontuur. Gaaf hoor! Geniet er nog even van en vast een goede reis terug.