Home sweet home

15 augustus 2019 - Renkum, Nederland

Na een laatste keer samen uiteten en een prima nachtrust was dan toch echt de laatste dag aangebroken. Laatste keer ontbijt aan zee en laatste keer zwembad. De vlucht Ko Samui naar Bangkok verliep probleemloos. Bangkok Abu Dhabi ook, tot de landing...
En dan is je vliegtuig opeens een crime scène 😱 Nadat het vliegtuig landde op Abu Dhabi en taxiede naar de plek om van boord te gaan, was er plotseling een man die al taxiënd de deur opende en via de gele opblaasslide de benen nam 😅 Resultaat, lockdown vh vliegveld om de man op te sporen en 2,5 uur in het vliegtuig wachten met weinig informatie en verplicht blinds naar beneden en verbod op mobiele communicatie. Plus onderzoek van de politie om te onderzoeken of het een eenmansactie was. Na bijna 3 uur was de man opgepakt en werd het vliegtuig vrijgegeven. Uiteraard zouden we de aansluiting missen naar Amsterdam. Gelukkig was die vlucht al iets vertraagd en besloten ze wat langer te wachten. Alle lof voor de service van KLM Cabin Crew. De koffers zijn er uiteraard nog niet maar worden netjes morgen tussen 9 en 1 thuis afgeleverd.  Eenmaal op Schiphol konden we dus snel de trein pakken naar Ede en waren we 0930 weer thuis. Home sweet home 🥰

Het was leuk om jullie mee te nemen op onze reis en de reacties te lezen. Nu heerlijk nagenieten, opruimen, fotoboeken maken en dan...op naar een volgend avontuur!

1. Bé en Gerry:
    Eind goed, al goed 👍😊
  2. Gerra Konijn van As:
    15 augustus 2019
    Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen, na een hele mooiereis die jullie hebben gemaakt en ons er van hebt laten mee genieten, het was erg mooi, bedankt er voor.
  3. Esther Voet:
    15 augustus 2019
    Wat een avontuur! Heb al je reisverhalen gelezen en super tof zeg dat jullie zulke toffe reizen met de kids maken! En die terugvlucht.. Wat een enge situatie! Gelukkig weer veilig thuis!