We zijn er bijna ;-)

26 juni 2018 - Renkum, Nederland

Hoi allemaal, time flies! Een klein jaar geleden begon ik deze blog om jullie mee te nemen op onze rondreis door China. Het werd een fantastische reis waar we de meest mooie herinneringen hebben opgedaan en zorgde er ook voor dat we meteen enthousiaste plannen maakten voor de zomer van 2018 ;-) We besloten om weer een rondreis met z'n vieren te maken. Een rondreis zorgt er gewoon voor dat je het meeste ziet en na afgelopen jaar verschillende groepen gezien en gesproken te hebben waren we blij dat wij gewoon lekker met z'n vieren waren:-p  Dit keer gaat de reis naar...Peru!! Onder het kopje 'kaart' kun je zien welke route we afleggen. Over 13 dagen is het al zover en zullen we vanaf Schiphol met een rechtstreekse vlucht in ongeveer 12 uur in Lima landen. Nog een kleine 2 weken werk en school en dan kan het volgende avontuur beginnen! Wordt vervolgd ;-)

1. Anneke:
    26 juni 2018
    Geweldig wordt vast weer een fantastische reis
  2. Ineke:
    26 juni 2018
    You go girl!! De voorpret is ook vast al genieten!😘
  3. Tanja:
    Yes! Dat schiet al op !
  4. Elvire:
    26 juni 2018
    Nou, tijd vliegt inderdaad! Ik verheug me nu al op de mooie foto’s die ik ongetwijfeld te zien krijg. Alvast veel plezier!
  5. Peter:
    26 juni 2018
    Koop een goede camera en maak mooie foto’s 👌🏻
  6. Marjan:
    Fijne vakantie samen xx
  7. Susanne den Heijer:
    26 juni 2018
    Kijk nu alweer uit naar jullie verhalen! Alvast heel veel voorpret deze 2 resterende weken!
    Xxxxxxxx Suus