Ko Samui

13 augustus 2019 - Koh Samui, Thailand

Fréderique en Arnold zijn vanochtend na het ontbijt nog naar een uitzichtpunt over het eiland geklommen. Het was 0900 maar al megaheet (zie de foto van Fréderique). Onderweg vonden ze nog een kokosnoot die ze met behulp van een voorbijkomende local met manchete openmaakten om te drinken. Vanochtend Ko Phangan verlaten. Gelukkig was de zee een stuk rustiger en de tocht maar 30 minuten dus het viel erg mee dit keer. Vanaf de pier waren we redelijk snel met de taxi bij ons resort. Het lijkt nog het meest op een stukje land met allerlei kleine bungalows maar dan pal aan het strand. Omdat we er rond 1400 waren was er nog tijd voor het zwembad en wederom een massage. S'avonds over het strand naar het dorpje gelopen om te eten en voor een laatste souvenir. Morgen lekker rustig aan doen om na de lunch te vertrekken richting vliegveld. Thailand was geweldig; Bangkok, Chiang Mai,  de vele prachtige tempels, de mooie natuur maar vooral de fijne en intensieve tijd met z'n vieren. Dat er nog maar veel mooie herinneringen mogen volgen! Maar eerst nog even genieten van deze ;-)

1. Bé en Gerry:
    13 augustus 2019
    Prachtige foto's en mooie verhalen om te lezen. Nog even samen genieten en een goede terugreis toegewenst. Gr. uit Ulm (op weg naar Ebbo)
  2. Bets Faas:
    13 augustus 2019
    Dank voor de mooie reis verhalen. Goede reis terug.
  3. Anneke:
    13 augustus 2019
    Hele goede terug reis gewenst, ik heb lekker met jullie mee kunnen reizen. Ik vond het geweldig.
  4. Erna:
    14 augustus 2019
    We hebben jullie reisavonturen weer op de voet gevolgd. Prachtige ervaringen en mooie herinneringen verzameld!!!
  5. Ton:
    15 augustus 2019
    Weer goed en gezond thuis. Nog ff nagenieten en bijkomen van de reis!!!
    T was een mooie vakantie in een mooi land!!!