Lichtknopjes

12 augustus 2019 - Koh Phangan, Thailand

Hebben jullie dat ook, dat je in een hotel helemaal gek wordt van alle lichtknopjes? Er zijn tig verschillende lampen met nog meer knopjes op verre van logische locaties. En voordat je eindelijk weet wat waarvoor is ben je al lang en breed thuis. Maar goed, das misschien alleen mijn frustratie op vakantie ;-)

We zijn inmiddels heerlijk bijgekomen en gewend aan het leven op het eiland; ontbijten aan zee, beetje rondslenteren op het eiland, afkoelen in de zee of zwembad en dan 's avonds weer gezellig eten aan zee. Gister zijn we nog een keer met de longtailboat de zee op geweest om te snorkelen, erg leuk weer. Vandaag met de taxi naar een iets grotere plaats op het eiland geweest om nog een paar leuke dingetjes te kopen. S'middags weer heerlijk afkoelen in de zee, lunchen op het strand, een massage en net voor het laatst hier uiteten geweest. Morgenochtend vertrekken we naar Ko Samui, dat is een ander eiland een half uurtje met de ferry hiervandaan. Daar blijven we één nachtje om woensdag aan de lange reis naar huis te beginnen. Nog 2 dagen vakantie over...

1. Ineke:
    12 augustus 2019
    Ik geniet van je verslagen! Geniet jij/jullie nog even van al het moois daar en alvast goeie terugreis!😘
  2. Antoinette:
    Dankjewel 🤗
  3. Jannet Rienks:
    12 augustus 2019
    Lichtknopjesergernis ik ken het ook....in Engeland zitten ze vaak aan de lamp zelf onder de lampenkap...je zoekt je een ongeluk 🤣en dan moet je meestal ook nog de knop bij het betreffende stopcontact op 'aan zetten🤔🙄
  4. Antoinette:
    Fijn te horen hahahaha! Iets met gedeelde smart 😏
  5. Mama:
    12 augustus 2019
    Ik geniet van jullie mooie verhalen! Ik wens jullie nog twee heerlijke dagen toe.
  6. Liesbeth:
    12 augustus 2019
    Geniet nog lekker van jullie laatste dagen daar 😘
  7. Sabine:
    13 augustus 2019
    Wauw Antoinette, wat klinkt en ziet het er geweldig uit allemaal! Vandaag ook nog even flink genieten!👌🏻🤩
    En alvast een hele voorspoedige terugreis gewenst😘
  8. Ton:
    13 augustus 2019
    Nog even genieten en een goede terugreis!!!