Regen, regen en regen ☔️☔️☔️

4 augustus 2019 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag was de laatste volle dag in Chiang Mai. S'ochtends wilden we graag naar de Wat Prathat Doi Suthep tempel. Dit is de bekendste  tempel van CM en de meest heilige van Noord- Thailand. De tempel staat bovenaan de berg Doi Suthep. Enige minpuntje is dat het sinds 1800 gisteravond al non stop regent 😅 Helaas pindakaas, het is nu of nooit. De regen hield de rest vd toeristen niet tegen want het stikte van de Chinezen. Het uitzicht was wat minder ivm de nevel maar nog steeds mooi. Omdat je de heiligdommen blootvoets moet betreden hebben we met blote voeten door de plassen gelopen. De kids vonden het alleen maar leuk. Omdat het bleef regenen s'middags heerlijk op de kamer gerelaxt. Arnold heeft nog een stukje in de regen gewandeld en een massage genomen en Fréderique en ik hebben ah eind vd dag ook samen gezellig nog een massagesalon bezocht. Net de koffers weer ingepakt; morgenochtend vliegen we naar Phuket om de rest van de vakantie in het zuiden rond te trekken. We zitten alweer op de helft!

1. Ton:
    5 augustus 2019
    We hopen dat t in Phuket mooi weer zal zijn!!!