Zee!!

7 augustus 2019 - Pathio, Thailand

Vanochtend de jungle en z'n bewoners achter ons gelaten. Gisteravond zat er opeens een groot vies beest in mn koffer đŸ˜± Dus koffer naar buiten, alles er 1 voor 1 uithalen (Arnold) en eenmaal uitgemest weer inpakken (moi 😉) De badkamer was deels open dus daar was ook Ă©Ă©n en ander wat Arnold gelukkig netjes weer voor ons buiten zette đŸ’ȘđŸœ Vandaag verder gegaan naar Chumphon waar we een heerlijk grote kamer met aparte woonkamer aan het strand hebben.

We zouden morgenochtend vertrekken naar een onbewoond eiland voor Ă©Ă©n nachtje maar gaat niet door 😔 Er is afgelopen week een vrouw aangevallen op het eiland door een agressieve aap en die aap is nog niet gevangen. Mogen van de plaatselijke autoriteiten nu niet het eiland  op. De vrouw was behoorlijk aangevallen zeiden ze. We konden nu kiezen uit kamperen aan land om toch de camping ervaring te hebben (no way  😂) of waar we nu zitten 2 nachten te blijven ipv 1 en dan morgen met een piratenboot met privĂ© kok langs allerlei mooie baaitjes en dan snorkelen en lunch en diner aan boord en dan weer naar ons hotel. Totaal iets anders maar ook vast leuk 😄

1. Ton:
    7 augustus 2019
    Ziet er weer geweldig uit!
    Mooie zee en mooie natuur!
  2. Claudia:
    7 augustus 2019
    Wat zijn jullie heerlijk bruin!