Zeeziek

9 augustus 2019 - Pathio, Thailand

Gisteren zoals gezegd heerlijk wezen snorkelen. Het was de eerste keer maar superleuk! Ook Julian was mega enthousiast over de Nemo vissen en Fréderique vond het prachtig. Vanochtend was het tijd voor de 'high speed ferry' naar Ko Phangan, een tochtje van zo'n 3 uur. OMG wat had dat ding de vaart erin! Weet voor het eerst hoe het is om zeeziek te zijn 🤢 Na 10 minuten naar buiten gevlucht, op zoek naar de horizon 😅 Zou in Nederland ronduit verboden zijn met deze snelheid maar hier vonden ze alles best. Met gevaar voor eigen leven de hele tocht op het dek aan de reling gehangen, uiteindelijk helemaal nat door het opspattende water. Maar hee, liever zeiknat dan kotsmisselijk 😂 Toen ik ah eind weer naar binnen liep voor m'n tas en koffers was de kotslucht binnen ook niet te missen😏 Eenmaal aangemeerd was het nog een klein taxiritje naar ons resort. Het is een heerlijk idyllische plek aan het strand. Perfecte plek om de komende dagen door te brengen. Vervolgens nog één overnachting in Ko Samui (weer 1,5 uur met dezelfde k** boot) om daar onze vlucht naar Bangkok te nemen om weer richting huis te gaan. Maar voor nu eerst nog lekker genieten van al het moois hier!

1. Anneke:
    9 augustus 2019
    Hoi er zijn ook tabletjes voor zee ziekte maar die zul je wel niet bij je hebben. Een goede andere optie is buiten zo laag mogelijk midden op de boot te gaan zitten en naar de horizon kijken. Je hoeft trouwens op de terug weg niet ziek te worden hoor misschien is de wind en daardoor de golf slag wel anders. Ga eerst nog maar lekker genieten van jullie dagen in het resort. Groetjes Anneke
  2. Antoinette:
    9 augustus 2019
    Hoi hoi. Had primatour bij me maar die zaten in de koffer 😅 Thanks voor de tips 👍🏼
  3. Elvire:
    9 augustus 2019
    Ik zou doodsbang geweest zijn.
  4. Ton:
    10 augustus 2019
    Goed aangekomen en nu genieten en t tochie maar snel vergeten wat betreft 🤮