Chengdu

30 juli 2017 - Chengdu, China

Na een goede en snelle vlucht met China airlines (1,5 uur) landden we gisteravond in Chengdu. Een gaaf hotel om te zien maar wel een kopie van een origineel speciaal voor toeristen. Maar hee, het kijkt hetzelfde:-p Vanochtend werden we al om 0720 opgehaald voor de panda's. De dieren worden namelijk gevoederd tussen 8 en 10 en verdwijnen daarna 3 hoog achter in een wirwar van bamboe om de rest van de dag uit te buiken. Daar aangekomen was het een groot bamboepark met meerdere gebieden voor verschillende panda's. Ze liepen los en hadden alle ruimte. De mensen konden er via paden doorheen. Fréderique en Julian waren dolgelukkig met het zien van de panda's en met hun pandasouvenir dus missie geslaagd! 's Middags nog even met de metro down town gegaan. Was best leuk maar met Shanghai achtige temperaturen en luchtvochtigheid weer een uitdaging. Nu even heerlijk chillen en badderen en dan alweer inpakken. Morgenochtend vliegen we weer anderhalf uur, dit keer naar Guilin en vanaf daar een stukje met de taxi naar Yangshou. Daar verblijven we 4 dagen rond het Karstgebergte en wacht ons een fiets- en vlottentocht! Bij de filmpjes vinden jullie nog een Chinavlog van Fréderique en Julian;-)

1. Ineke:
    30 juli 2017
    Wat een geweldige belevenis en wat doen de kids het geweldig! Maak nog mooie herinneringen en geniet!
    Liefs....
  2. Bé en Gerry:
    30 juli 2017
    Wat een leuke chinavlog van Fréderique en Julian ! Erg goed gadaan hoor.