Het laatste nachtje..

26 juli 2018 - Cusco, Peru

Na de inmiddels bekende trein- en autorit kwamen we woensdag tussen de middag weer aan in ons hotel in Cusco en hadden we zelfs weer dezelfde kamer voor ons allerlaatste nachtje hier. Het enige minpuntje is dat Arnold ziekig is; koortsig, reizigers diarree, gewoon blegh. Gistermiddag dus maar een laatste keer met z'n drieën naar San Pedro market geweest zodat Arnold kon slapen. Daar moest natuurlijk een cadeautje gekocht worden voor papa omdat ie ziek is. De hele markt 3x rond geweest en tevreden en trots weer naar huis. Helaas was Arnold gisteravond nog niet beter dus de laatste avond uiteten was jammergenoeg ook met z'n drieën. Al hadden we het natuurlijk wel gezellig en werd er eindeloos tegen me aan gekletst ;-) Het is hier nu 0600 en de wekker staat op 0700. Hopelijk voelt Arnold zich dan wel wat beter want vandaag is toch echt de uittocht naar huis; Cusco-Lima, Lima-Parijs, Parijs-Amsterdam. Helaas niet rechtstreeks zoals op de heenweg. Gelukkig hebben we de halve apotheek meegenomen. Straks nog ontbijten, de koffers voor de laatste keer dicht en dan hopen we vrijdag om 1800 na 3 weken Peru weer op Schiphol aan te komen. Er waren wat hobbels hier en daar, vooral wat betreft de hoogteziekte, maar we hebben een fantastische vakantie gehad samen 💜

We zullen aardig aan de hoge temperaturen in Nederland moeten wennen denk ik 😅 Het was leuk om jullie reacties op de verhalen te lezen, bedankt daarvoor! Ik meld me nog een laatste keer wanneer we weer veilig in Nederland zijn en met de laatste foto's. 😘

1. Ester Nulder:
    Hele goede reis terug en inderdaad. Hoer heb je geen jas nodig. Gr Ester Mulder
  2. Mama:
    26 juli 2018
    Wat jammer dat jullie met z’n drieën jullie reis door Peru moeten afsluiten. Hopelijk is Arnold wat opgeknapt. Want om brak zo’n reis te moeten maken is geen pretje.
    Ik wens hem beterschap en een goede reis samen. Ik verheug me erop om jullie gezond en wel morgen door de bekende deur op Schiphol te zien komen. Het voor jou zo bekende kaarsje bij Maria zal branden.
    Nogmaals geniet van de laatste uurtjes en een goede reis. 💕😘
  3. Wendy:
    26 juli 2018
    Wat jammer dat jullie de reis niet konden afsluiten zoals jullie gewenst hadden. Die drie weken zijn voor ik gevlogen! Een goede terugreis en we zien ons snel weer 😁😘
  4. Anneke:
    26 juli 2018
    Wat een belevenissen allemaal beterschap voor Arnold een goede terug reis en hopelijk heb je in Nederland nog de tijd om even te acclimatiseren en bij te komen
  5. Elvire:
    26 juli 2018
    Beterschap voor Arnold. Goede terugreis gewenst. Met een beetje geluk hebben jullie alleen nog het staartje van de hittegolf; zaterdag is het koeler.
  6. Liesbeth:
    26 juli 2018
    Goeie reis terug en beterschap voor Arnold!
  7. Ingrid:
    27 juli 2018
    Wat een prachtige verhalen en foto's!! Net alles gelezen... hoop dat jullie weer veilig thuis zijn!! Kan het nagenieten beginnen!!